Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikası




ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI  (2024)

Devrek Ticaret ve Sanayi Odası olarak, üyelerimizle sağlamış olduğumuz ilişkilerin kalitesini arttırmak, şeffaflığı korumak ve sürekli olarak kendimizi geliştirmek amacıyla aşağıdaki politikaları benimsemekteyiz:

 

  1. ISO 10002:2018 Standartlarına Uyum: Üye şikâyetlerini ele almak için ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Şikâyetleri Ele Alma Kılavuzu standartlarına uygun bir şekilde değerlendirir, süreçlerimizi bu standartlara göre optimize eder,
  2. Hukuki Uyum ve Şeffaflık: Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon Kuralları ile 5174 sayılı Kanun ve Yönetmeliklere tam uyum sağlar, üyelerimizin haklarını koruma ve ihtiyaçlarını karşılama konusunda uygulanabilir çözümler sunar,
  3. Çeşitli İletişim Kanalları: Üyelerimizin her türlü sorularını, taleplerini ve şikâyetlerini iletmeleri için çeşitli iletişim kanallarını kullanmalarını sağlar, (sözlü, telefon, mail, internet vb.).
  4. Şikâyet Takibi ve Geri Bildirim: Üye şikâyetlerini hızlı bir şekilde ele alır, takip eder ve en kısa sürede geri bildirimde bulunur. Şikâyetlerin çözümlenmesine yönelik prosedürleri personelimize benimsetiriz.
  5. Üye Memnuniyeti Hedefi: Üye şikâyetlerini ciddiye alır, çözümler ve Üye Memnuniyet Oranını %95'in üzerinde tutma hedefini benimser,
  6. Kişisel Veri Koruma: Üye şikâyetleri ile ilgili kişisel bilgileri, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında korur ve üçüncü şahıslarla paylaşmaktan kaçınır,
  7. Teknolojik Gelişim ve Hizmet Kalitesi: Teknolojik gelişmeleri yakından takip eder, üyelerimize sunduğumuz hizmet kalitesini sürekli olarak iyileştirir,
  8. Açık Yönetim ve Katılım: Şeffaf, katılımcı ve açık bir yönetim anlayışını benimser, üyelerimizin öneri, şikâyet ve beklentilerini iyileştirme fırsatı olarak değerlendirir ve dikkate alır,
  9. Çözüm Odaklı Üye Memnuniyet Sistemi: Çözüm odaklı bir üye memnuniyet sistemi kurar ve bu politikayı sürekli gözden geçirerek günceller ve geliştirir,
  10. Sürekli Gelişim ve Eğitim: Üyelerimize sürekli kendini geliştirme olanakları sağlar, eğitim ve bilgilendirme faaliyetleri düzenleriz.

Bu politika, Devrek Ticaret ve Sanayi Odası'nın üye ilişkilerini güçlendirmeyi, şeffaflığı korumayı ve sürekli olarak kendini geliştirmeyi amaçlamaktadır.

 Doküman No: KYSK 04.01/İlk Yayın Tarihi:15.02.2021/Revizyon No:04/Revizyon Tarih:08.01.2024 

Site ziyaretlerini iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. Bu aşamayı geçerseniz kabul etmiş sayılırsınız.

Tamam
Sohbete Başla
Sizin için buradayım
Hoş geldiniz ??

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?