Text/HTML


KALİTE HEDEFLERİMİZ (2024)

  • Aidat ödeme kolaylıkları ve Değerli hizmet sunma stratejileriyle; Cari yıl içerisinde Yıllık ve Munzam aidatın tahakkuk ve tahsilat oranının minimum % 70 olmasını sağlamak ,
  • Yıllık anket sonuçlarında üye memnuniyeti puanını en az %3 artırmak.
  • Yıllık eğitim programlarında üye katılımcı sayısını %3 artırmak.
  • Eğitim Memnuniyet ortalamalarını minimum %80 olarak gerçekleştirmek,
  • Çalışan Motivasyonunu yüksek seviyede tutarak; çalışan memnuniyetimizde en az %85 oranına varmak.
  • Çalışanlarımıza yılda en az 10 saat /adam eğitim vermek
  • Uygunsuz hizmet sunumunda %1 oranını aşmamak
  • Kaliteli hizmet bilincinin gelişmesi ve tüm personel arasında yaygınlaşması için kurum dışı alınan eğitimleri oda bünyesinde yaygınlaştırmak amacıyla; yılda en az 1 kurum içi eğitim  gerçekleştirmek.

 Yönetim Kurulu Başkanı
 08.01.2024

Dök.No: KYSK 04.02. İlk Yayın Tarihi: 13.07.2022 Rev.No. 03- Rev. Tarih: 08.01.2024

Site ziyaretlerini iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. Bu aşamayı geçerseniz kabul etmiş sayılırsınız.

Tamam
Sohbete Başla
Sizin için buradayım
Hoş geldiniz ??

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?