Haberler

DEVREK TİCARET VE SANAYİ ODASI’NDA ‘MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ’

  • 22.09.2014
Devrek Ticaret ve Sanayi Odası bünyesinde ‘MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ (CRM)’ konulu bir eğitim gerçekleştirdi.
Yönetim Kurulu Başkanı Zekayi Bükrü, yapmış olduğu açıklamada; Odamız ve Bülent Ecevit Üniversitesi Devrek Meslek Yüksekokulu işbirliği çerçevesinde; üyelerimiz ve ilçemiz halkına ‘Müşteri İlişkileri Eğitimi’ düzenledik. "Bu eğitimle katılımcılara; müşterileri ile olan ilişkilerinde işletmelerini temsil ettikleri bilincini ve başarılı bir şekilde işlemelerini temsil edebilmeleri için gerekli davranışları kazandırmak amaçlanmaktadır. Ayrıca, müşteri ilişkilerinin karlı hale getirilmesi, işletmenin veriminin arttırılması, maliyetlerin düşürülmesi, rakiplere karşı farklılık sağlanması, müşteri memnuniyeti ve akabinde müşteri sadakati sağlanması da eğitimin amaçları arasındadır" dedi. 
 

 

 
  • DEVREK TİCARET VE SANAYİ ODASI’NDA ‘MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ’

Site ziyaretlerini iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. Bu aşamayı geçerseniz kabul etmiş sayılırsınız.

Tamam
Sohbete Başla
Sizin için buradayım
Hoş geldiniz ??

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?